Johanna? Jag? nejnej!?

Heej! Förlåt för sent bloggat. Men åkte in och träffade hedda i stan idag och sedan satt vi och slappa vid datorn och så var kl över 8. Så var då tvungen att röra mig hemmåt. och kom hem för ca 1 timme sen.. 
Har inte hänt så mkt idag, gått runt lite i gamla stan och tagit massa härliga bilder som jag hade velat lägga upp här på bloggen (men självklart så fanns det inget minneskort i kameran, suck)
Så blir tyvärr inga bilder idag. :( sen har jag druckit cafe cooler, blivit anklagad för att vara någon viss Johanna av polisen!.. :S ja så har min dag sätt ut. Nej nu ska jag städa upp i mitt rum. ser ut som om det har varit tredje världskriget här. Puss&kram (förlåt för ett hel tråkigt och onödigt inlägg)

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: min med ^^ vsg !

2009-06-08 @ 04:52:59
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0