lördag..

Idag ville jag värkligen inte sitta och bara slappa här hemma.
Så jag bestämde mig för att träffa Filla och Knorris i stan och fika.
Vi åt kladdkaka och glass på sandy´s som jag alltid gör dåraa. :D
va roligt att träffa dom, var riktigtriktigt längesen sist! :O <3
Och det va meningen att jag skulle på bio med Filla och knorris.
men filla dissa mig, hah ne men hon sa att hon behövde åka hem och kolla till hennes lillesyrra.
Så då vart det ingen bio.
Men Emma följde med på bio. Så jag åkte hem till henne.  <3
vi slappa lite, käka pizzzaa, och jah.
Sen stack vi till bion, köpte biljetter.
men vi var lite tidiga hah. Så vi hängde runt i typ 1 timma på söder.
Snacka om allt möjligt skit :D
Emma - jah, jag börjar nyktra till lite (hon drev lite)
Tant - Jahdu, det ska du va glad för. det vill jag också.
hahaha, xD
Och vi såg patrik 1,5. den var mycket BRAA!! :D
Mycket skratt vart det.
ah, sen tog emma och jag farväl :'( hah. <3
och sen va det bara att sitta på tunnelbanan hemmåt. Ensam utan musik. trist.
Vart en bra dag iallfall! :D
Men nu ska jag sova e trött!

NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0