söndag

Sry, nu var det några dagar sedan jag skrev sist.
Men igår sov jag hos millan och jah flumma som alltid! <3
och Idag gick vi upp 08.15, för Millan hade boxningsmatch.
och så går vi till bussen. väntar jättelänge men den kommer aldrig.
Och tillslut så fick Millans pappa skjutsa oss in till stan.
men sen visades det sig att vi glömmt att ställa om klockan. vi e lagom smarta lixom, haha!
Så vi satt på en hård träbänk i en rutten boxningshall i typ 3 timmar. Snacka om drygt! haha.
Men Millan va jätteduktig idag, fasten att hon inte vann!
Du är värkligen superduktig gmn! <3

Sen åkte vi till stallet. Och gud vilket pissväder. regnregnleraleraregn. ush! :(
Och va så glad, skulle få träffa min fina buntis. Hade inte träffat honom på nästan 3 månader..
Men det va inte förns jag rörde vid hans mule, fick Känna hans närhet igen,
som jag brast i hjärtat.
Allt rusade förbi i mitt huvud, alla underbara minnen, allt. Allt vi hade! Det va lixom VI. föralltid.<3
Sen gav jag dig en sista puss, och gick.
gick det det dystra regnet.
Satte mig vid busshållplatsen, satte på musik.
Bara stirrade ut i gatan. såg hur dropparna åkte ner mot backen livlösa och tysta.
Jag ville bara gråta, jag ville ju ha tillbaks våran gamla tid. Då allt va perfekt.
Då jag hade dig bounty!
Jag saknar efter våra tider älskade vän <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0