den var borta!

Efter att få sova ut, elr njaee. någolunda iallfall.
så drog zttize och jag in till stan.
Jag var supertrött. Gick där som en död zooombie!
Och ztizze va hyper och åt snö . hah xD
Men hitta ingen jacka.. så himla typiskt..
Får väl överleva med min tunna höstjacka ;)
Men hittade iallfall ,BH & trosor och en tröjja.
Och Sedan när vi åkte hem så upptäckte jag att min påse var borta.
med en massa kläder, smink, hörlurar, sjal och mer..
Så en kutande jag och en kutande ztizze byter tåg påväg in mot stan igen för att kolla om jag glömmt påsen i någon affär.
Men såklart så ska tåget ha förseningar, en massa stop och skit. -.- suck
Men vi hann, innan dom stängde.
Och som hade min påse på en affär. glad vart jag iallfall.
Men dumma jag. jag e så störd o glömmer påsen. fy mig..

Men nu ska jag kolla på film och göra läxor, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0