Morgon på lotsas, haha.

Var värkligen jättetrött, så efter jag tagit ett bad som då vart en dusch istället,
så bestämmde jag mig för att sova lite iallfall vila.
och så somna jag till LITE, och vakna nu. haha xD
Och då när jag vakna var min första tanke bah: neej inte skola jag orkar inte gå upp. xD
och så drog jag mig kvar. och sen bah jag måste fan ta och gå upp nu för att hinna till skolan.
och så kollade jag på klockan och kl var 6. Och då va jag lite seg reagerad. men efter ett tag jag bah. kolckan e ju bara 6 på kvällen. hahahaha xD
jage så jävla SMART!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är väldigt knaz Bollie!!

Garva typ i en timma xD <3

2008-10-18 @ 00:24:30
Postat av: Hedda

Du är väldigt knaz Bollie!

skrattade i typ en timma. xD <3

2008-10-18 @ 00:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0