Lars Eriksson <3

Idag började dagen med en trååkig skoldag. Som ALLTID!!
Sen så åkte Hedda och jag in till stan och hade mys.
handla lite kläder.
Och hedda e sämsta fotografen ever. Hon kan inte änns ta kort med en mobil på polska turister. xD
Men sen hände det bästa :D
Vi var inne på Weekday. Och jag såg Lars. Jag bah Där e ju Lars :O
Och sen såg Jag Johan palm också.
jag bah jah det e ju dom :O Syfta på lars då :D<3
och sen när dom gått ut från butiken. gick jag efter och så dum som jag e så bah.
går jag fram till Lars och bah: Duu är min idol.
Han bah. Va kuul, säger han med ett gulligt leende.
Och så höjer han armarna och ger mig en stor varm kram.  :D <33
Och så fick jag en kram av Johan också. Det har inte så stor betydelse.
Men iallfall, haha.
Fick KRAM av min älskling! LARS! Du är nog det bästa som hänt måste jag säga. Din musik är ren kärlek.
Underbara texter. Underbar hela du!
Tack för att du finns! fina människa :')

Aja. En väldigt Trevlig dag iallfall :D
Puss, och nattinatii.


Kommentarer
Postat av: Hedda

ASSÅ HJLGLGCFLHFGHLFHL

DÖRx768041265

ÄLSKAR LARSSSS!!!!1111ETTETT <3333333333

2008-10-21 @ 18:47:55
Postat av: Izzaa

JAAAH! LARS. underbart att han finns.

UNDERBAAAAAAAAAAAAAAAARA LARS! :D:D:D <3333333333

2008-10-21 @ 21:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0