kunde ju varit så mycket bättre

Idag vaknade jag 09.30 av att pappa knacka på dörren till mitt rum.
Och han fick då sjukanmäla mig. mådde inte alls bra.
Hade ju suttit uppe i flera timmar. somna runt 3 tiden.
För min hals var full med slemm. fick sån panik, för kunde ju typ inte andas.
Men det vart ju inte bättre för jag fick panik, för då börja jag hosta.
hostahosta slemslemm. Så jag vart ännu mer tjock i halsen av slemm.
Så jag höll på att spy.
så allt detta vart bara jobbigt. så bestämmde mig för att sova sittande.
Och tillslut vart jag så trött så jag somna.
Inte så skojj..
Men har varit lite duktig idag för har bakat sockerkaka, lagat middag och jah.
Men längtar inte efter en till helvetesnatt.. majs.. :(

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0