Halloweenfest

Halloj! Idag/igår så var jag med några underbara människor och hade halloweenfest ^^
Dagen startade med att jag vetefan vad jag skulle vara. Men åker till hedda och tänker aja kan va utklädd till kändisen Amy winehouse. Men icke sa nicke. när jag kommer till hedda och ska försöka fixa till håret så går det ju inte. hon har kolsvart långt stort, gigantiskt hår. går inte änns att komma i närheten av likhet. haha. så vart bara något misslyckat. precis som jag trodde.
Men vi hade almänt skojj.
Kollade på en massa filmer. bland annat Halloweenfilmerna. Dom gillar mimmi och jag :D
Och jah min såkallade middag åt jag kl halv 6 på morgonen. hahah.
Så jävla lyckat :D
Och jah. slagga gjorde vi kl 7.
Somsagt vi gick och la oss när solen gick upp, och gick upp när solen gick ner.
Men en lyckad halloweenkväll vart det :D <3




Kommentarer
Postat av: Emelie

usch på mej! ><

men de va fett kul!

2008-11-02 @ 21:16:47
URL: http://jippihippi.blogg.se/
Postat av: Izza

du söt. som alltid.

Jaah. skojjsigtskojjsigt :D <3

2008-11-03 @ 15:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0