Åt helvete med allt!

nu bulltar det massa i huvet, min röst är hes, och jag har ilska så stor att kunna slå sönder någon.
Allt pågrund av att min mamma e idiotisk.
Hade utvecklings samtal med cplärare. Usch!
Självklart visste jag att dom bara skulle klaga och ge en massa extraläxdagar elr något sånt skit.
Och skolan, skolan är det värsta jag vet.
Varför kan inte min egna mamma lita på att om jag säger, nu att jag ska ta ansvar!
Kan hon då inte lita på mig.
Visst jag e ingen snille i alla ämnen. men jag duger. jag klarar allt.
Jag har skitit i skolan den här terminen. Jag har bara inte orkat. hela jag har strejkat. Det va som om jag "ville" göra nått med det gick värkligen inte.. Men nu ska jag värkligen ta ansvar!
Men fan heller för mer skola en vad jag redan har.
Pappa är förstårlig. Det känns sköönt.
Mamma e bara sur på mig nu.. Och jag på henne.. faaan henne!
Och jaah! önska att hon kunde förstå mig lika bra som pappa!
Tydligen känner hon inte sin egen dotter.
Hon tror att jag ska bli glad för att få extrahjälp.
Men fan heller. INTE mer skola säger jag bara!
Och vet inte om typ min cpmentor hatar mig nu??
Så dryg som jag va på utvecklingssamtalet.
Men kan inte rå för det.
Och allt e piss....
Är så jävla arg. så det gör ont.
Känner mig helt krossad.. helt borta. Helt annorlunda. Helt meningslös..


Kommentarer
Postat av: Mimmi

jag fattar hur det känns.

till mig säger de att jag inte kommer komma in på något gymnasium, pga matten. Har gått på extramatte i ändå 7 år, och har inte blivit ett dugg bättre, så jag måste gå på det den här terminen också. + att min mattebok är borta. kul, va?

2008-11-16 @ 20:48:21
URL: http://isaidsitdog.blogg.se/
Postat av: Izza

usch.. Matte är hemskt.

hmm.. hoppas jag går ut med ett G i matte iallfall. haha..

Låter inte så skojj höredu.. <3

2008-11-16 @ 21:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0