Promenad

Idag så sov jag aldeles för länge. så var snarare trött än pigg och utvilad.
Men sedan bar det av till stan. Inte så svårt gissat kanske. men ah.
Så träffade jag ztizzelie och som vi typ alltid gör så gick vi till Gallerian och satt i en stentrappa
och käka oss äcklat mätta på godis och drack Power dricka.
Och hade massa fördommar om en brat som jobba i en 3 butik. haha.
Men sen skulle ztizze gå och äta ute med sin familj.
Så väntar jag på tunnelbanan för att åka hem. Men sen slår tanken mig att jag kan ringa hedda och dra med henne ut på kvällspromenad! :D
Det slutar med att jag åker hem till hedda och "drar" med henne ut. haha.


jag och fina slussen. hah.


stan är så himla mysigt <3


Puss på heddabästis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0